Zwroty

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Aby zgłosić zwrot masz dwie możliwości: 

1/ Skorzystaj z elektronicznego formularza zwrotów dostępnego pod adresem: https://relaxsansklep.pl/zwrot gdzie zgłosisz zwrot, nadasz i opłacisz przesyłkę zwrotną. 

LUB 

 

2/ Poinformuj nas o tym wysyłając maila na kontakt@relaxsansklep.pl , możesz dołączyć wypełniony FORMULARZ ZWROTU a następnie odeślij przesyłkę na swój koszt. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani do paczkomatu. 

 

ADRES DO WYSYŁKI ZWROTU:

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EDA

ul. Chorzowska 3, lok. 4, 26-603 Radom

 

ZASADY DOTYCZĄCE ZWROTÓW

  • Prawo do odstąpienia od umowy 

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Pamiętaj jednak, że jeśli korzystałeś z towaru w sposób wykraczający poza konieczne sprawdzenie jego charakteru, cech i funkcjonowania – tak jak mógłbyś to zrobić w sklepie stacjonarnym możemy odpowiednio obniżyć kwotę zwrotu o wartość, o jaką zmniejszyła się wartość towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres kontakt@relaxsansklep.pl lub tradycyjną na adres: Przedsiębiorstwo Handlowe EDA Chorzowska 3 lok.4 26-603 Radom. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  • Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszty najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez nasz sklep. W sytuacji, gdy wybrałeś droższą metodę dostawy, różnica w kosztach nie podlega zwrotowi. Zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Kupującego z tego tytułu odszkodowania, w zakresie, w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

  • Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszt odesłania towaru ponosi osoba zwracająca.

Zwracany towar powinien być fabrycznie nowy i nie nosić znamion użytkowania. Prosimy o staranne zapakowanie odsyłanego towaru tak, aby uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. 

Szczegółowe informacje regulujące proces odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl