Zwroty

W terminie 14 dni masz prawo odstąpić od umowy sprzedaż bez podania przyczyny.

Termin zgłoszenia odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy poinformuj nas o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres email kontakt@relaxsansklep.pl

Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Zwracany produkt należy odesłać lub przekazać do nas niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. 

ADRES DO WYSYŁKI ZWROTU:

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EDA

ul. Chorzowska 3, lok. 4, 26-603 Radom

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani do paczkomatu. 

---------------------------------------------------------

 

Umożliwiamy klientom dokonanie zwrotu zamówienia za pośrednictwem serwisu InPost Szybkie Zwroty. Skorzystanie z usługi wiąże się z opłatą 13zł, która w przypadku zwracanego zamówienia zostanie odjęta ze zwracanej kwoty za zamówienie.

Zwracając produkt tym sposobem: 

  • nie trzeba drukować etykiety i
  • paczkę można wygodnie nadać w każdym Paczkomacie w Polsce

Wystarczy, że wykonasz te kroki: 

1. Wypełnij formularz zwrotu 

Wejdź na https://szybkiezwroty.pl/pl/relaxsansklep lub kliknij w zakładkę ZWRACAM w aplikacji Inpost na telefonie i wybierz nazwę naszego sklepu: "RelaxSan Sklep". W formularzu podaj wszystkie niezbędne dane.

2. Poczekaj na potwierdzenie i kod zwrotu

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz kod na wskazany przez Ciebie nr telefonu i adres e-mail.

3. Zapakuj paczkę

Starannie zabezpiecz i zapakuj zwracany towar. Usuń starą etykietę, jeśli używasz tego samego pudełka. Na pudełku napisz kod zwrotu. Nie musisz drukować etykiety.  

4. Nadaj paczkę w paczkomacie

Zanieś paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost.

---------------------------------------------------------

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku skorzystania z usługi szybkiezwroty.pl InPost zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt przesyłki zwrotnej 13zł. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Koszt zwrotu rzeczy ponosi kupujący. 

Zwracany towar powinien być fabrycznie nowy i nie nosić znamion użytkowanie. Prosimy o staranne zapakowanie odsyłanego towaru tak, aby uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. 

Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Szczegółowe informacje regulujące proces odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl