Reklamacje

Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową przez naprawę lub wymianę lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków, przez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

Kupujący może zareklamować produkt: 

- elektronicznie na adres: kontakt@relaxsansklep.pl

- pisemnie na adres: Przedsiębiorstwo Handlowe EDA, ul. Chorzowska 3, lok. 4, 26-603 Radom

Przy składaniu reklamacji należy podać: 

  • nazwę reklamowanego artykułu
  • imię i nazwisko, adres, email
  • opis wady 
  • datę ujawnienia wady 
  • dowód zakupu lub nr zamówienia 
  • oczekiwane żądanie: naprawa/wymiana rzeczy na nową wolną od wady/ zwrot całości lub części wpłaconych środków/odstąpienie od umowy.  

Można skorzystać ze wzoru formularza reklamacji, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od zgłoszenia. 

Konsument udostępnia sprzedawcy reklamowany produkt, a sprzedawca odbiera go na swój koszt, a także ponosi koszty naprawy lub wymiany. Konsument nie ponosi żadnych kosztów związanych z reklamacją towaru. 

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktu, w wyniku nieprawidłowej pielęgnacji czy użytkowania produktu niezgodne z przeznaczeniem.

Szczegółowe informacje odnośnie odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową znajdują się w Regulaminie sklepu. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl